زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید لوازم خانگی با رسید جعلی در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
08 مرداد 1402
شناسه : 98469
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98469
163+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر گفت: با وصول شکایات تعدادی از شهروندان تبریز مبنی بر کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی پرونده‌های موجود و تحلیل اطلاعات و داده‌های به دست آمده متوجه شدند کلاهبرداری ها توسط فردی به صورت جداگانه انجام گرفته است که با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی، متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تعداد ۱۰ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش چهار میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعلی پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه و به مال باختگان ارائه می دادند از متهم کشف و در ادامه تحقیقات چهار مالخر شناسایی و دستگیر شده و پس از تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست در معاملات صورت گرفته و استفاده طرف مقابل از رسیدهای پرداخت الکترونیکی برای دریافت کالا و پرداخت وجه، قبل از مطمئن شدن از واریز وجه به حساب خود،  از تحویل کالای خودداری کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر