زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 2 زن در گلوگاه/ آنها ادمین پیج های غیراخلاقی بودند

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
07 مرداد 1402
شناسه : 98453
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98453
235+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی گفت: در پی انتشار تصاویر غیر اخلاقی و نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی توسط هنجارشکنان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، دو متهم زن را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان که هر کدام با ایجاد صفحات شخصی با ترفندهای خاص و به منظور جذب عضو بیشتر اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ کلوانی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به کاربران و مخاطبان کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های مجازی توصیه کرد: اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر