زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشته شدن سه نفر در تصادف تریلی با روآ در جاده قدیم میانه تبریز

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
04 مرداد 1402
شناسه : 98387
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98387
304+
بالا
رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.

حادثه 24 - رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.

اصغر جعفری روحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت دقیقه امروز چهارشنبه  چهارم مرداد  ۱۴۰۲ برخورد یک دستگاه تریلی بل خودروی سواری پژو آردی  در جاده قدیم میانه تبریز بعد از روستای سیدلر به سمت تبریز نرسیده به سلطان آباد ، ۳ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

 وی افزود: بعد از گزارش حادثه به دیسپچ مرکز پیام استان بلافاصله کارشناسان اورژانس همرا با دو دستگاه آمبولانس سریعا به محل حادثه اعزام و بر بالین مصدومان حاضر شدند.

رئیس اورژانس استان با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کردند و خدمات درمانی انجام پذیرفت، تصریح کرد:  سه فوتی این سانحه هولناک رانندگی به مراجع قانونی تحویل داده شد و نیز تنها مصدوم  این حادثه تحت اقدامات احیای قلبی ریوی به بیمارستان  برکت امام میانه منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر