زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازداشت ۲ چاقوکش عربده کش در شهرک راه آهن/ آنها ایرانی نبودند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو شرور که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و موجب وحشت مردم شده بودند، خبر داد.
02 مرداد 1402
شناسه : 98326
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98326
202+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو شرور که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و موجب وحشت مردم شده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو شرور که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و موجب وحشت مردم شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۳ روز گذشته خبری مبنی بر قمه‌کشی و قدرت نمایی دو نفر اراذل و اوباش در محدوده شهرک راه آهن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به محل مورد نظر اعزام شده و اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند. 

 وی با اشاره به حضور دو فرد شرور در محل ادامه داد: مشاهدات ماموران حاکی از آن بود که دو فرد شرور که یکی از آنها از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، با استفاده از قمه و چاقو اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در محله کرده و آرامش و امنیت ساکنان را از بین برده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد اقدام به برهم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری ۱۴۱شهرک گلستان با مشاهده هر دو متهم که از اراذل و اوباش  سابقه‌دار بودند، برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. این دو فرد شرور در حین دستگیری قصد حمله به ماموران با استفاده از سلاح سرد را داشتند که با هوشیاری و آمادگی ماموران خلع سلاح و در محل زمین‌گیر و دستگیر شدند.

معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب چندین دستگاه خودرو اعتراف کرده و انگیزه خود را قدرتنمایی در محل اعلام کردند.

وی با بیان اینکه دو متهم ۲۵ و ۲۸ سال سن داشند، گفت: برای این دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این دو شرور و همچنین کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی ازسوی آنان در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر