زمان مطالعه: 4 دقیقه

برگرداندن کیف 50 میلیاردی به صاحبش توسط آتش نشان زرندی

آتش نشان زرندی هنگام خروج از محل کار، کیف دستی را که حاوی اسناد و مدارک به ارزش ۵۰ میلیارد تومان پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند.
01 مرداد 1402
شناسه : 98276
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98276
305+
بالا
آتش نشان زرندی هنگام خروج از محل کار، کیف دستی را که حاوی  اسناد و مدارک به ارزش ۵۰ میلیارد تومان پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند.

حادثه 24 - آتش نشان زرندی هنگام خروج از محل کار، کیف دستی را که حاوی  اسناد و مدارک به ارزش ۵۰ میلیارد تومان پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند.

ضیاءا لدینی، شهردار زرند به منظور قدردانی از حرکت ارزشمند مجید علی مومنی آتش نشان جوان زرندی به نمایندگی از مردم شهر زرند از او قدردانی کرد و با اشاره به اینکه نیرو‌های خدوم شهرداری، قشری بسیار پاک‌دست و همیشه خوش‌نام بوده اند، گفت: بعضی‌اوقات مشاهده می‌کنیم که برخی افراد با سوءاستفاده از جایگاهی که دارند به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند؛ اما خوشبختانه امروز شاهد هستیم که چگونه یک نیروی آتش نشان می‌تواند الگویی برای امانت‌داری در جامعه باشد.

او  با اشاره به نقش خانواده در تربیت نسل جوان بیان کرد:  باید از پدر و مادر این پاکبان قدردانی کرد که با تربیت چنین فرزندی در پاکدستی جامعه سهیم هستند.

ضیاء الدینی با اشاره به اینکه این نیروی آتش نشانی به مدت ۱۰ سال در این حرفه مشغول به کار است، افزود: نیروی آتش نشانی شهرداری زرند در حوالی محل کار خود کیف دستی را در حاشیه خیابان پیدا کرد و با هماهنگی همکارانش صاحب کیف را پیدا کرد و کیف را به صاحبش تحویل داد.

شهردار زرند افزود: با بررسی‌های انجام شده در این کیف تعدادی اسناد مالکیت واحد مسکونی متعلق به زرند و کرمان و تعداد زیادی مدارک و اسناد از قبیل سند خودرو به ارزش ۵۰ میلیارد تومان وجود داشت.

او بیان داشت: قبل از این هم پاکبانان پاک دست شهرداری چندین مورد اشیا و وسایل گران قیمت را پس از پیدا کردن به صاحبانشان برگردانده اند.

سیف الدینی، صاحب کیف هم گفت: در حوالی خیابان تختی چند کیف دستی در دست داشتم و پس از اینکه به منزل رسیدم موجه شدم کیف دستی که حاوی اسناد و مدارک بوده، مفقود شده است و فورا  به جستجو برای پیدا کردن آن‌ها پرداختم و پس از چند ساعت تلاش و جستجو و با توجه به اینکه از جلوی پایگاه آتش نشانی خیابان تختی عبور کرده بودم با این پایگاه تماس گرفتم و از مفقود شدن اسناد و مدارک خبر دادم و شماره تماس خود را اعلام کردم. لحظاتی بعد فردی به نام مومنی با من تماس گرفت و گفت من کیف دستی را پیدا کردم نگران اسناد و مدارک نباشید.

خانم سیف الدینی هم گفت:  فرزندم این اسناد و مدارک را از کرمان آورده بود که پس از پیاده شدن از تاکسی در حوالی خیابان تختی آن‌ها را گم کرده بود و به شدت باعث ناراحتی ما و اعضا خانواده شد تا اینکه خوشبختانه انسان با سخاوت و امانتدار آتش نشانی شهرداری آن‌ها را دیده بود و به ما بازگرداند.

مجید علی مومنی، نیروی آتش نشانی شهرداری زرند، هم با بیان اینکه  هنگام خروج از محل کار خود متوجه کیف دستی حاوی تعدادی اسناد و مدارک شدم، گفت: ممکن است این اتفاق برای هر کسی یا حتی خود ما بیفتد و من خودم  را جای کسی گذاشتم که این کیف دستی را گم‌کرده است و از خدا خواستم که هر چه زودتر صاحب  آن پیدا شود  که خدارو شکر صاحب آن‌ها پیدا شد.

او  انگیزه خود را از این کار ارج نهادن به گوهر وجود انسانیت بیان کرد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر