زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرار مجرم خطرناک از بیمارستانی در کرج

مرد تبهکار که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد، در جریان درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کرج دستگیر کرد
01 مرداد 1402
شناسه : 98265
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98265
241+
بالا
مرد تبهکار که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد، در جریان درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کرج دستگیر کرد

حادثه 24 - مرد تبهکار که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد، در جریان درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کرج دستگیر کرد. متهم چندی قبل به دلیل شرارت‌هایش از سوی پلیس تهران دستگیر شد اما با طرح نقشه‌ای با کمک همدستانش از بیمارستان گریخت و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرد.

روز پنجشنبه ماموران کلانتری مهرویلای کرج هنگام گشتزنی در حوالی خیابان درختی به دو سرنشین یک دستگاه پژو پارس مشکوک شده و آنها را زیر نظر گرفتند. بعد از حدود یک دقیقه متوجه شدند سرنشین پرشیا اسلحه کلتی در دست دارد. با توجه به مسلح بودن متهمان، ماموران سعی کردند در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند که راننده خودرو متوجه حضور ماموران شد و از محل گریخت اما سرنشین آن بعد از درگیری مسلحانه، در فرار ناکام ماند. خودروی پرشیا هم با دستور قضایی به پارکینگ منتقل شد.

متهم به کلانتری منتقل و در تحقیقات خود را امیر معرفی کرد و گفت: اسلحه متعلق به راننده پرشیا بود و من در حال بررسی آن بودم که ماموران سر رسیدند. من بی‌گناهم و تاکنون جرمی مرتکب نشده‌ام.

ماموران که متوجه تناقض‌گویی‌های مرد جوان شده بودند، به بررسی‌ها ادامه داده و توانستند هویت واقعی او به نام ساسان را شناسایی کنند. ساسان یک مجرم خطرناک بود که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود داشت. او برای این‌که راز جرایمش فاش نشود خود را با هویت جعلی معرفی کرده بود.

ساسان چندی قبل به‌دلیل شرارات‌هایش از سوی پلیس تهران بزرگ دستگیر شد اما با طرح نقشه‌ای وقتی به بیمارستان انتقال یافت هم جرم‌هایش با ورود به بیمارستان و خلع سلاح مامور محافظ او را با خود بردند. پس از فرار ساسان از بیمارستان تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری او و همدستانش آغاز شد اما متهم مخفیگاه‌های خود را تغییر می‌داد تا ردی از خود باقی نگذارد.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز دراین باره گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این شخص ۱۵ فقره جرایم خشن، از جمله نزاع دسته‌جمعی مسلحانه، قتل، ضرب‌وجرح و درگیری با ماموران انتظامی را در پرونده خود دارد.

وی با بیان این‌که این متهم توسط مراجع قضایی در چندین استان تحت تعقیب قرار داشته و با شگردهای مختلفی متواری شده خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این مجرم فراری، تحقیقات همچنان روی این پرونده ادامه دارد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبضه سلاح گرم و چند تیغ سلاح سرد کشف شده، خاطر نشان کرد: پلیس به‌هیچ‌وجه قدرت‌نمایی افراد شرور را بر نخواهد تابید و مجرمان فراری بدانند از چنگال قانون توانایی گریزی نیست. به برهم زنندگان نظم و امنیت هشدار می‌دهیم که برخورد سخت و بدون اغماض پلیس در انتظار آنهاست.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر