زمان مطالعه: 1 دقیقه

شبیخون پلیس به عامل قتل و قدرت نمایی در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مجرم مسلح و تحت تعقیب در این استان خبرداد و گفت: این فرد دارای جرایم متعدد قتل، درگیری و قدرت نمایی بوده است .
31 تیر 1402
شناسه : 98238
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98238
200+
بالا
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مجرم مسلح و تحت تعقیب در این استان خبرداد و گفت: این فرد دارای جرایم متعدد قتل، درگیری و قدرت نمایی بوده است .

حادثه 24 -   فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مجرم مسلح و تحت تعقیب در این استان خبرداد و گفت: این فرد دارای جرایم متعدد قتل، درگیری و قدرت نمایی بوده است .

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار  حمید هداوند  اظهارکرد: این مجرم در استان‌های مختلف کشور دارای سوابق متعدد از جمله قتل، قدرت نمایی و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشت، که توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه با اجرای طرح‌های انتظامی مخفیگاه این متهم در یکی از مناطق شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبض سلاح گرم و چندین تیغ سلاح سرد کشف شده است.

هداوند بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته این شخص دارای ۱۵ فقره جرایم خشن، از جمله نزاع دسته جمعی مسلحانه، قتل، ایراد ضرب و جرح و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشته است.

وی یادآورشد : این متهم توسط مراجع قضایی در چندین استان تحت تعقیب قرار داشته و با شگردهای مختلفی متواری شده است و همچنان تحقیقات همچنان بر روی این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر