زمان مطالعه: 2 دقیقه

هلاکت عامل شهادت دو پلیس در کهگیلویه و بویراحمد+ عکس

روز گذشته دو مامور پلیس کهگیلویه و بویراحمد در عملیات درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه تلگاه به شهادت رسیدند و امروز قاتل این دو پلیس به هلاکت رسید.
30 تیر 1402
شناسه : 98209
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98209
302+
بالا
روز گذشته دو مامور پلیس کهگیلویه و بویراحمد در عملیات درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه تلگاه به شهادت رسیدند و امروز قاتل این دو پلیس به هلاکت رسید.

حادثه 24 - روز گذشته دو مامور پلیس کهگیلویه و بویراحمد در عملیات درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه تلگاه به شهادت رسیدند و امروز قاتل این دو پلیس به هلاکت رسید.

‌در این درگیری یکی‌ از قاچاقچیان کشته شد، ‌دو نفر دستگیر و یکی دیگر از قاچاقچیان ‌فرار کرد که در عملیات پلیس در منطقه کوهستانی به هلاکت ‌رسید.‌

سید جواد هاشمی در مراسم هماهنگی تشییع شهدای فراجا اظهار داشت: عامل شهادت شهیدان سیروش درخشان زاده ومهدی امینی ازسرکرده‌گان حادثه تروریستی ایذه بوده که با تلاش ماموران پلیس به هلاکت رسید.

وی با اشاره به اینکه این سرکرده حادثه تروریستی ایذه حین یک عملیات مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در کنطقه تلگاه ماموران را به رگبار بست، افزود: این فرد در خودروی به عنوان اسکورت بار مواد مخدر نقش ایفا می‌کرد.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهید درخشان‌زاده و شهید امینی‌فر فردا شنبه ۳۱ تیر ماه از میدان هفت تیر به طرف خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان امام حسین(ع)، گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

وی از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

سردار کیقباد مصطفایی درتشریح جزئیات این خبر گفت: بعد از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان، اجرای طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت که سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران به سوی آنها شروع به تیراندازی کردند.

مصطفایی در ادامه با اشاره به اقتدار ماموران انتظامی حاضر در صحنه  افزود: اقدام مسلحانه قاچاقچیان با واکنش قاطعانه پلیس مواجه شد و در این درگیری یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مقام برای نیروهای جان بر کف انتظامی است، تصریح کرد: در این درگیری ۲ نفر از حافظان امنیت به اسامی سروان  مهدی امینی و ستوان یکم  سیروس درخشان فر  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر