زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات نوزاد زاهدانی با عملیات احیاء تلفنی

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از حیات دوباره و نجات جان نوزاد ۲۸ روزه زاهدانی با راهنمایی کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس خبر داد.
28 تیر 1402
شناسه : 98190
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98190
180+
بالا
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از حیات دوباره و نجات جان نوزاد ۲۸ روزه زاهدانی با راهنمایی کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس خبر داد.

حادثه 24 - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از حیات دوباره و نجات جان نوزاد ۲۸ روزه زاهدانی با راهنمایی کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس خبر داد.

علی عبدالرزاق نژاد در زاهدان اظهار داشت: نوزاد 28 روزه زاهدانی که حین شیرخوردن دچار خفگی شده بود با عملیات احیاء تلفنی مرکز پیام اورژانس به زندگی بازگشت.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ساعت 22:56 شب گذشته مادر نگران زاهدانی با صدایی لرزان و گریان به شماره 115 تماس گرفت و از پریدن شیر به گلوی نوزاد و بی‌حال و بی‌صدا شدن وی خبر داد.

 وی با اشاره به اینکه بر اساس شرح حال ارائه شده توسط مادر، نوزاد هیچ تحرک و صدایی نداشته، ادامه داد: کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس 115، بلافاصله ضمن توصیه به حفظ خونسردی، راهکارهای لازم برای بازکردن راه هوایی نوزاد را مرحله به مرحله به مادر آموزش داد و به صورت همزمان، مادر عملیات را بر نوزاد انجام داد و بلافاصله تنفس نوزاد بازگشت.

عبدالرزاق نژاد با ابراز خوشحالی از بازگشت حیات به نوزاد و شاد شدن دل خانواده، تصریح کرد: مرکز پیام اورژانس 115 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی به همشهریان است.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر