زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ دلخراش مادر و 2 فرزندش در انفجار خانه شان + جزئیات

نشت گاز در یک خانه مسکونی، موجب انفجار و آتش‌سوزی شد و مرگ دردناک مادر و فرزندانش را رقم زد.
28 تیر 1402
شناسه : 98161
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98161
163+
بالا
نشت گاز در یک خانه مسکونی، موجب انفجار و آتش‌سوزی شد و مرگ دردناک مادر و فرزندانش را رقم زد.

 حادثه 24 - نشت گاز در یک خانه مسکونی، موجب انفجار و آتش‌سوزی شد و مرگ دردناک مادر و فرزندانش را رقم زد.

عصر دوشنبه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران خبر رسید که زنی 36ساله و 2فرزند 14 و 15ساله‌اش که در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران بستری بودند، جانشان را ازدست داده‌اند. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای به‌دست‌آوردن جزئیات بیشتر از این حادثه دردناک شروع شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مادر و 2فرزند نوجوانش در حاشیه تهران زندگی می‌کردند که به‌دلیل سوختگی شدید از 3روز قبل در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران بستری شده بودند. آنها در خانه بودند که ناگهان به‌دلیل نشت گاز، انفجار مهیبی رخ داده و درپی آن آتش به‌پا شد. این اتفاق موجب شد تا مادر و 2فرزندش در میان شعله‌های آتش گرفتار شوند. هرچند آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و پس از مهار حریق، ‌مادر و فرزندانش را از میان شعله‌های آتش بیرون کشیدند و آنها برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند اما تلاش برای نجات این مادر و فرزندانش بی‌فایده بود و هر 3نفر آنها به کام مرگ رفتند.

به دستور بازپرس جنایی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده نیز برای ادامه روند رسیدگی به شهرستان مربوطه(محلی که حادثه رخ داده بود) فرستاده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر