زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل 2 میلیاردی در اصفهان/  او با همسر و برادر همسر زن 42 ساله همدست بود

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل بانوی اصفهانی و ۲همدست دیگرش در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
27 تیر 1402
شناسه : 98153
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98153
742+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل بانوی اصفهانی و ۲همدست دیگرش در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل بانوی اصفهانی و ۲همدست دیگرش در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد خانمی42 ساله در خودرو شخصی خود با اصابت 5 گلوله به قتل رسیده و عامل و یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه گفت: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل اختفاء قاتل در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی پس از 3 ماه فرار و زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل مسلحانه در قبال دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال با مشارکت همسر و برادر همسر مقتول اعتراف کرد.

ترکیان با اشاره به دستگیری 2 همدست دیگر قاتل در یکی از استان‌های کشور در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس گفت: انگیزه عاملان این جنایت در قتل این شهروند اختلافات خانوادگی و قبلی بوده است.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر