زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تیراندازی مرگبار پلیس به سوی مرد مسلح در خیابان بهشتی

مرد مسلح که در محاصره مأموران گرفتار شده بود در درگیری با پلیس جانش را از دست داد.
25 تیر 1402
شناسه : 98076
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98076
368+
بالا
مرد مسلح که در محاصره مأموران گرفتار شده بود در درگیری با پلیس جانش را از دست داد.

حادثه 24 - مرد مسلح که در محاصره مأموران گرفتار شده بود در درگیری با پلیس جانش را از دست داد.

ساعت ١٦ عصر جمعه 2مرد وارد ساختمانی در خیابان شهید بهشتی شدند. یکی از آنها مردی میانسال بود و دیگری جوانی مسلح. آنها به طبقه پنجم ساختمان رفتند و جوان مسلح به سمت یکی از واحدها تیراندازی کرد تا قفلی که به در حفاظ متصل بود را بشکند. محل مورد نظر، دفتر یک شرکت بود  و مرد مسلح وقتی با تیراندازی قفل حفاظ را شکست با نگهبان ساختمان درگیر شد و با قنداق اسلحه ضرباتی به سر و صورت نگهبان زد.

مرد نگهبان فورا ماجرا را به پلیس اطلاع داد و طولی نکشید که 3مأمور پلیس در آنجا حضور یافتند. در این بین مرد میانسالی که همراه مرد مسلح وارد ساختمان شده بود با دیدن پلیس مخفیانه از ساختمان خارج شد و فرار کرد. مأموران نیز عملیات خود را برای دستگیری مرد مسلح آغاز کردند که این عملیات با درگیری میان آنها و در نهایت مرگ مرد مسلح پایان یافت.

با مرگ مرد مسلح، ماجرا به قاضی وحید ناصری، بازپرس جنایی تهران گزارش شد و وی همراه کارآگاهان در محل حادثه حضور یافت. جایی که مرد مسلح کشته شده بود، پشت‌بام ساختمان بود. یکی از مأموران در توضیح ماجرا به بازپرس جنایی گفت: به ما اعلام شد که فردی مسلح وارد یک ساختمان تجاری‌‌اداری شده و  تیراندازی کرده است. به محض دریافت این گزارش، برای دستگیری فرد مسلح وارد عمل شدیم. او اما به پشت‌بام ساختمان فرار کرد و پشت کولر پنهان شده بود. ما به سمت او رفتیم اما وی به سمت‌مان تیراندازی کرد و یکی از مأموران به‌صورت جزئی آسیب دید. در این شرایط همکارم برای حفظ جان بقیه اقدام به شلیک کرد که گلوله به مرد مسلح اصابت کرد و جانش را گرفت.

بازپرس جنایی تهران پس از بررسی‌های اولیه دستور داد تا جسد مرد مسلح به پزشکی قانونی منتقل و هویت او شناسایی شود. از سوی دیگر تحقیقات نشان داد مرد میانسالی که با دروغ‌بافی مأموران را گمراه و از ساختمان فرار کرده بود، با صاحب شرکت اختلاف داشته است. ظاهرا دعوای آنها بر سر مالکیت واحد تجاری بوده است  ‌طوری‌که پیش از این وی به همراه چند نفر دیگر به ویلای صاحب شرکت در شمال کشور حمله کرده و قصد داشت با گروگان‌گرفتن وی  واحد تجاری را تصاحب کند اما موفق نشده بود. ظاهرا این بار هم با اجیرکردن فرد مسلحی که به‌دست پلیس کشته شد قصد گروگان گرفتن صاحب شرکت و تصاحب واحد تجاری را داشت اما نقشه دوم او هم ناکام ماند. حالا تحقیقات برای شناسایی هویت فرد مسلح ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر