زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل درگیری خونین در خیابان اسکندری

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و جرح و درگیری خونین در خیابان اسکندری تهران خبر داد.
14 تیر 1402
شناسه : 97845
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97845
230+
بالا
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و جرح و درگیری خونین در خیابان اسکندری تهران خبر داد.

حادثه 24 - معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و جرح و درگیری خونین در خیابان اسکندری تهران خبر داد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و جرح متصدی یک واحد صنفی در خیابان اسکندری تهران خبر داد.

 سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر سال گذشته عده‌ای از افراد شرور با حالت غیرعادی به داخل یک واحد صنفی گیم نت در حوالی خیابان اسکندری تهران مراجعه کرده و با متصدی واحد به دلیل داشتن خصومت شخصی درگیر شده و وی را مورد ضرب و جرح شدید با چاقو قرار دادند.

وی گفت: در این درگیری مصدوم از ناحیه گردن به شدت مجروح می شود که بلافاصله تیمی از مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران با تماس تلفنی شهروندان با پلیس 110 در محل حاضر شده و بررسی موضوع در اختیار مأموران پایگاه هشتم این پلیس قرار می‌گیرد.

سرگرد زیدی افزود: به محض حضور مأموران در محل اعلامی مشخص شد که یکی از اوباش منطقه با سلاح سرد در حال قدرت‌نمایی بوده و باعث راهبندان و اخلال در نظم عمومی شده که با دیدن مأموران سریعاً از محل متواری شده و یکی از شهروندان را مورد جراحت قرار می‌دهد.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عامل این نزاع و درگیری از محل متواری شده بود، تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند هویت عامل اصلی نزاع و درگیری را شناسایی کرده و با شناسایی مخفیگاهش وی را پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان و عاملان دیگر این نزاع ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر