زمان مطالعه: 1 دقیقه

خطای دید در تیراندازی به قیمت جان دایی تمام شد

مرد جوانی که با مرد دیگری دچار اختلاف و درگیری بود تصمیم گرفت با شلیک به‌سویش او را به قتل برساند، اما خطای دید باعث شد که دایی خودش را هدف قرار دهد.
14 تیر 1402
شناسه : 97840
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97840
280+
بالا
مرد جوانی که با مرد دیگری دچار اختلاف و درگیری بود تصمیم گرفت با شلیک به‌سویش او را به قتل برساند، اما خطای دید باعث شد که دایی خودش را هدف قرار دهد.

حادثه 24 - مرد جوانی که با مرد دیگری دچار اختلاف و درگیری بود تصمیم گرفت با شلیک به‌سویش او را به قتل برساند، اما خطای دید باعث شد که دایی خودش را هدف قرار دهد. این تیراندازی مرگبار بامداد 13خردادماه امسال در شهرستان فسا واقع در استان فارس اتفاق افتاد. آن روز به پلیس فسا خبر رسید که در جریان تیراندازی در یکی از محله‌های این شهر مردی هدف گلوله قرار گرفته و  به قتل رسیده است. بررسی‌های انجام شده نشان می‌داد که عامل این تیراندازی خواهرزاده مقتول است و چند نفر او را هنگام تیراندازی دیده و شناسایی کرده بودند. با این حال معلوم نبود که او چرا دست به چنین کاری زده است؛ چراکه او و دایی‌اش هیچ اختلاف و مشکلی با هم نداشتند.

درحالی‌که هیچ‌کس از مخفیگاه قاتل فراری اطلاعی نداشت رایزنی پلیس با ریش‌سفیدان و بزرگان خانواده متهم آغاز شد. این تلاش‌ها برای مدتی ادامه داشت تا اینکه سرانجام با گذشت یک‌ماه از این حادثه متهم خودش را به پلیس تسلیم کرد. او ضمن اعتراف به قتل دایی‌اش گفت:‌ من با فرد دیگری مشکل داشتم و می‌خواستم از او انتقام بگیرم. روز حادثه درحالی‌که فکر می‌کردم او را دیده‌ام اسلحه را به‌سویش گرفتم و شلیک کردم. تا آن زمان گمان می‌کردم فردی که به‌سویش تیراندازی کرده‌ام همان فردی است که با او اختلاف داشتم اما بعد متوجه شدم که دایی‌ام را با او اشتباه گرفته و به‌سوی او تیراندازی کرده‌ام. بعد از آن بود که از ترس فرار کردم و مدتی مخفی شدم تا اینکه سرانجام به خاطر عذاب وجدان خودم را تسلیم کردم. به‌گفته سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان فسا هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر