زمان مطالعه: 5 دقیقه

آتش سوزی هولناک خودرو در فولادشهر اصفهان/ ۲۶ مصدوم و یک فوتی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدوم شدن ۲۶ نفر و فوت یک زن در پی حریق یکی از ساختمان‌های مسکن مهر فولادشهر خبر داد.
11 تیر 1402
شناسه : 97724
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97724
516+
بالا
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدوم شدن ۲۶ نفر و فوت یک زن در پی حریق یکی از ساختمان‌های مسکن مهر فولادشهر خبر داد.

 حادثه 24 - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدوم شدن ۲۶ نفر و فوت یک زن در پی حریق یکی از ساختمان‌های مسکن مهر فولادشهر خبر داد.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به آتش‌سوزی در یکی از محله‌های فولادشهر، اظهار کرد: این حریق خودرو ساعت ۰۳:۰۰ بامداد در پارکینگ مجتمع مسکونی پنج طبقه مسکن مهر اف ۶ محله فرهنگ فولادشهر رخ داد.

 وی افزود: آتش به اقلام موجود در لابی ساختمان سرایت کرده بود و موجب دودزدگی در کل ساختمان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: تیم‌های آتش‌نشانی شهرداری فولادشهر، اورژانس، هلال‌احمر و نیروی انتظامی به محل اعزام و خروج اضطراری ساکنان از ۲۵ واحد انجام شد.

وی با اشاره به اعزام اتوبوس آمبولانس اورژانس و نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی فولادشهر به محل حادثه تصریح کرد: در این حادثه یک زن به علت سوختگی و دودزدگی، جان خود را از دست داد، همچنین علت وقوع حادثه توسط تیم‌های فنی در دست بررسی است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در این حادثه پنج دستگاه خودروی پارک‌شده در پارکینگ ساختمان نیز آسیب دید، اضافه کرد: در این حادثه ۲۶ نفر دچار دودزدگی و مشکلات تنفسی شدند که ۱۶ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و ۱۰ نفر به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

وی، گفت: تعداد ۵ دستگاه خودروی پارک  شده در ساختمان هم آسیب دیده است.

فوت یک خانم ۴۵ ساله به علت سوختگی

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز با اشاره به جزییات تکمیلی این حادثه، اظهار کرد: وقوع حریق در ساختمان مسکونی در محله اف ۶ مسکن مهر فولادشهر و حریق خودروی سواری در ساختمان، ساعت ۰۳:۰۵ امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام چهار واحد ۱۱۵، یک واحد هلال‌احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه افزود: ۲۶ نفر شامل ۱۱ زن، ۱۲ مرد، یک دختربچه و دو پسربچه در این حادثه مصدوم و دچار مشکلات تنفسی شدند.

وی تصریح کرد: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان شهید مطهری فولادشهر و ۱۱ نفر به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند و ۱۰ نفر در محل حادثه مراقبت‌های سرپایی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: یک زن ۴۵ ساله که دچار سوختگی و به درمانگاه مهر فولادشهر منتقل شده بود، در پی این حادثه جان خود را از دست داد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر