زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ یک  نفر در درگیری وحشتناک چند جوان در قاسم آباد

مسئول اورژانس‌ شهرستان خواف گفت: نزاع چند نفر از جوانان در بخش قاسم‌آباد این شهرستان، یک کشته و دو نفر زخمی به دنبال داشت.
09 تیر 1402
شناسه : 97670
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97670
749+
بالا
مسئول اورژانس‌ شهرستان خواف گفت: نزاع چند نفر از جوانان در بخش قاسم‌آباد این شهرستان، یک کشته و دو نفر زخمی به دنبال داشت.

 حادثه 24 - مسئول اورژانس‌ شهرستان خواف گفت: نزاع چند نفر از جوانان در بخش قاسم‌آباد این شهرستان، یک کشته و دو نفر زخمی به دنبال داشت.

‌7 تیرماه  همزمان با نیمه‌های شب در بخش قاسم‌آباد شهرستان خواف ، چند جوان موتور‌سوار از اهالی روستای زوزن با چند تن از موتور‌سواران شهر قاسم‌آباد با سلاح سرد درگیر شدند و در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر به شدت مجروح شدند که هم اکنون حال افراد زخمی وخیم گزارش شده است.

‌عبدالرحمان مجددی مسئول اورژانس‌ شهرستان خواف اظهارداشت: در این نزاع که بین جوانان بخش جلگه زوزن اتفاق افتاده بود ، 2 نفر زخمی و 1 نفر را به کام مرگ کشاند که مصدومان با علائم حیاتی ناپایدار به بیمارستان 22 بهمن منتقل شدند.

وی گفت: این درگیری در ساعت 23 و 55 دقیقه گزارش شده بود که با توجه به اقدامات انجام شده همکاران اعزامی اورژانس وضعیت مصدومان به شرایط مساعدی رسیده است.

مجددی در پایان تاکید داشت:اقدامات و پیگیری های قانونی برای رسیدگی به پرونده از سوی نهادهای ذی ربط در حال انجام و پیگیری است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر