زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ سارق فراری در تعقیب گریز با پلیس

سارق سابقه‌دار وقتی بعد از سرقت یک خودرو مأموران پلیس را در تعقیب خود دید، تلاش کرد فرار کند، اما در تصادف با نیسان جانش را از دست داد.
07 تیر 1402
شناسه : 97664
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97664
295+
بالا
سارق سابقه‌دار وقتی بعد از سرقت یک خودرو مأموران پلیس را در تعقیب خود دید، تلاش کرد فرار کند، اما در تصادف با نیسان جانش را از دست داد.

حادثه 24 - سارق سابقه‌دار وقتی بعد از سرقت یک خودرو مأموران پلیس را در تعقیب خود دید، تلاش کرد فرار کند، اما در تصادف با نیسان جانش را از دست داد.

صبح روز دوشنبه مأموران کلانتری 108نواب هنگام گشتزنی در خیابان رودکی به راننده یک خودروی پراید نوک‌مدادی مشکوک شدند. در همان بررسی اولیه معلوم شد که این پراید چند روز قبل در منطقه هفت‌چنار سرقت شده و راننده آن سارقی حرفه‌ای است. به همین دلیل مأموران به این خودرو نزدیک شده و به راننده دستور ایست دادند. با وجود دستور پلیس راننده اما سرعت خودرو را بیشتر و تلاش کرد فرار کند. او با سرعت زیادی خیابان‌ها را یکی پس از دیگری طی می‌کرد و با اینکه طرح مهار از سوی مأموران به اجرا درآمده بود، اما او همچنان به فرارش ادامه می‌داد. سارق تحت تعقیب قصد داشت به هر قیمتی که شده فرار کند و هر لحظه امکان داشت حادثه تلخی در خیابان رخ دهد. از‌این‌رو مأموران پس از چندین مرتبه اخطار به متهم، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند.

با وجود این باز هم راننده تلاش داشت، فرار کند که این بار مأموران لاستیک پراید را هدف قرار دادند. این در حالی بود که تعقیب و گریز پلیس و سارق فراری از خیابان رودکی به بزرگراه نواب کشیده شده بود. پس از اصابت گلوله به لاستیک خودرو متهم به ناچار خودرو را در کنار بزرگراه متوقف و با پیاده شدن از آن تلاش کرد با پای پیاده به فرار ادامه دهد اما درست در همان لحظه یک نیسان از راه رسید و با او برخورد کرد. شدت این حادثه به حدی بود که متهم به‌شدت مصدوم شد. در این شرایط امدادگران اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، اما متهم بر اثر شدت حادثه جانش را از دست داد. سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام جزئیات این خبر گفت:‌ در ادامه بررسی‌ها هویت سارق جان‌باخته شناسایی و به دستور مقام قضایی پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر