زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت میلیاردی از خانه ها توسط 2 مرد و یک زن با استفاده از شاه کلید

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت منزل که در هشت سرقت با استفاده از شاه کلید اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کرده بودند، دستگیر شدند.
05 تیر 1402
شناسه : 97582
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97582
163+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت منزل که در هشت سرقت با استفاده از شاه کلید اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کرده بودند، دستگیر شدند.

  حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت منزل که در هشت سرقت با استفاده از شاه کلید اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی، بررسی موضوع با جدیت و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های میدانی مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید شامل دو مرد و یک زن با استفاده از شاه کلید وارد منازل مالباختگان شده و به سرعت پس از سرقت متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: بلافاصله اقدامات کارآگاهی و پلیسی برای شناسای متهمان آغاز و در یک مدت زمان کوتاه با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان دخیل در سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در محمد شهر کرج دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهم به ارتکاب ۸ سرقت منزل و ۲ فقره سرقت مغازه در مناطق غربی شهر کرج با همدستی یک مرد و یک زن دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، گفت: همچنین یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده شناسایی و اموال کشف شده از مخفیگاه او با هماهنگی مقام قضائی به مالباختگان تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۴۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی نقش پیشگیری را در عدم وقوع سرقت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شهروندان با تجهیز منازل خود به قفل‌های ضد سرقت و دوربین مداربسته تا حد زیادی می‌توانند از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر