زمان مطالعه: 2 دقیقه

زنده مانده سه نفر در عمق چاه ۲۰ متری در ارومیه

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانان، سه نفر که در اعماق چاه ۲۰ متری در یکی از مناطق این شهر گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
04 تیر 1402
شناسه : 97547
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97547
173+
بالا
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانان، سه نفر که در اعماق چاه ۲۰ متری در یکی از مناطق این شهر گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

 حادثه 24 - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانان، سه نفر که در اعماق چاه ۲۰ متری در یکی از مناطق این شهر گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

 از امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید روز یکشنبه افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن سه نفر درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، راس ساعت ۱۱:۱۵ گروه امداد و نجات ایستگاه ۶ را به محل حادثه واقع در جاده انهر روستای قصر یک اعزام کرد.

وی اظهار کرد: به محض رسیدن امدادگران به محل حادثه مشاهده شد در حیاط منزلی ۲ مرد میانسال که در حال حفر یک حلقه چاه بودند پس از سقوط سطل پر از سنگ و خاک از بالای چاه مصدوم و در داخل چاه محبوس مانده‌اند.

سرباز رشید ادامه داد: با مشاهده این حادثه، کارگر بیرون از چاه سراسیمه جهت کمک به این ۲ نفر وارد چاه شده ولی در آنجا محبوس می‌شود.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن‌سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی‌وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات از چاه و ایجاد کارگاه این سه نفر را که از ناحیه دست، پا و سر دچار مصدومیت شده و در دل چاه ۲۰ متری محبوس مانده بودند را در حضور عوامل اورژانس صحیح و سالم به بیرون از چاه هدایت کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یادآور شد: آتش‌نشانان این سه مرد میانسال را جهت انجام معاینات اولیه و اعزام به بیمارستان تحویل کادر اورژانس حاضر در محل داده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در محدوده این چاه به عملیات خود پایان دادند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر