زمان مطالعه: 3 دقیقه

پایان زورگیری مامور قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با خودروهای مختلف خود را مامور معرفی و از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد.
03 تیر 1402
شناسه : 97513
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97513
171+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با خودروهای مختلف خود را مامور معرفی و از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با خودروهای مختلف خود را مامور معرفی و از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد.

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارق با خودروهای کوئیک، پژوپارس و تیبا به زورگیری و سرقت از افراد اقدام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پالایش تصویری و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان در دوم تیرماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است، اضافه کرد: متهم ۴۰ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده باقرشهر و کهریزک اعتراف کرد.

به گفته این مشئول کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

اجرای طرح نظارت برقهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه های سنتی و قهوه خانه ها خبرداد.

طرهانی در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل اماکن پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور ناامن کردن واحدهای صنفی مذکور برای افراد متخلف، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، بازدید از واحدهای صنفی قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی در شهرری را به مرحله اجراء گذاشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، از ۷۸ واحد صنفی بازدید و به ۶ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی اخطاریه پلمپ ۱۰ روزه ابلاغ شد و به ۵۴ واحد صنفی تذکر ابلاغ شد.

سرهنگ طرهانی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر