زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات فوت 2 نفر در کوه‌های راونگ میناب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۲ نفر از اهالی شهرستان میناب در ارتفاعات روستای راونگ شهرستان میناب جان خود را از دست دادند.
30 خرداد 1402
شناسه : 97373
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97373
372+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۲ نفر از اهالی شهرستان میناب در ارتفاعات روستای راونگ شهرستان میناب جان خود را از دست دادند.

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۲ نفر از اهالی شهرستان میناب در ارتفاعات روستای راونگ شهرستان میناب جان خود را از دست دادند.

 به گزارش سه‌شنبه از روابط عمومی هلال احمر، مختار سلحشور در تشریح جزئیات این حادثه افزود: گزارشی مبنی بر گمشدن ۲ نفر از اهالی راونگ شهرستان میناب در ارتفاعات این روستا در روز یکشنبه ۲۸ خردادماه به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: بی‌درنگ تیم عملیاتی تخصصی کوهستان از هلال احمر و تیم تخصصی هیات کوهنوردی از شعبه میناب پس از جمع‌آوری تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: یکی از این افراد مردی ۵۳ ساله است که با سابقه بیماری و دارای اختلال حواس از منزل خارج می‌شود و دیگری یکی از اعضای خانواده است که هنگام جستجو مسیر بازگشت را گم می‌کند.

سلحشور ابراز کرد: پیکر بی‌جان یکی از مفقودی‌ها با حضور تیم‌های جستجو و نجات هلال احمر، هیات کوهنوردی و مردم محلی، عصر روز یکشنبه ۲۸ خرداد جاری در کوه‌های اطراف روستای راونگ پیدا و منتقل شد.

وی گفت: گستردگی منطقه و گرمای طاقت فرسای هوا، عملیات جستجوی امدادگران را دچار وقفه چند ساعته کرد که با هماهنگی‌های صورت گرفته ۲ تیم جستجو مجهز به هلی شات برای سرعت بخشیدن به یافتن این فرد مفقود شده به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اظهار کرد: تیم اعزامی این جمعیت در ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۹ خرداد پس از جستجوی بی‌وقفه توانست پیکر مفقودی دوم را در محدوده کوه‌های اطراف میناب پیدا کند.

سلحشور گفت: هشت تیم در این عملیات با به‌کارگیری تجهیزات تخصصی و مشارکت هیات کوهنوردی، بسیج و نیروهای محلی نسبت به انجام جستجوی ۲ نفر مفقودی حادثه مشارکت کردند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر