زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت 80 میلیاردی از خانه رفیق با شگرد بیهوشی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری دو زن و یک مرد که پس از بیهوش کردن یکی از دوستانشان اقدام به سرقت ۸۰ میلیاردریالی از خانه‌اش کرده بودند، خبر داد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97294
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97294
195+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری دو زن و یک مرد که پس از بیهوش کردن یکی از دوستانشان اقدام به سرقت ۸۰ میلیاردریالی از خانه‌اش کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری دو زن و یک مرد که پس از بیهوش کردن یکی از دوستانشان اقدام به سرقت ۸۰ میلیاردریالی از خانه‌اش کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت‌ از خانه مرد جوانی با شیوه و شگرد بیهوشی در یکی از مناطق مرکزی تهران رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.   تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که دو زن و یک مرد جوان که با شاکی دوست بوده با چرب زبانی به بهانه مسافرت او را سوار بر خودروی خود کرده و پس از خوراندن آبمیوه مسموم، با برداشتن کلید راهی خانه شاکی شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله  وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه‌به‌لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و در ادامه هویت اصلی سارقان حرفه‌ای را مورد شناسایی قرار دادند. کارآگاهان همچنین با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند. 

ولیپور گودرزی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز برای انجام عملیات پلیسی، گفت:‌ ماموران پس از کسب مجوزهای لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از سه متهم دستگیر شده، گفت: دو زن و یک مرد جوان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت ۸۰ میلیارد ریالی از خانه شاکی با شگرد بیهوشی اعتراف کردند. ماموران همچنین اقدام به بازرسی از مخفیگاه و محل دستگیری این افراد کردند که در نتیجه اموال مسروقه را از این محل کشف کرده و پس از صورتجلسه به شاکی تحویل دادند.

ولیپور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:‌ با دستور مقام قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر