زمان مطالعه: 1 دقیقه

جانباختن 8 زائر ایرانی حج تمتع

8زائر ایرانی حج تمتع از ابتدای اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی تاکنون، در عربستان فوت شدند که پیکر یکی از آن‌ها در مکه مکرمه به خاک سپرده شد.
28 خرداد 1402
شناسه : 97293
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97293
419+
بالا
8زائر ایرانی حج تمتع از ابتدای اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی تاکنون، در عربستان فوت شدند که پیکر یکی از آن‌ها در مکه مکرمه به خاک سپرده شد.

حادثه 24 -   8زائر ایرانی حج تمتع از ابتدای اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی تاکنون، در عربستان فوت شدند که پیکر یکی از آن‌ها در مکه مکرمه به خاک سپرده شد.

طبق اعلام ستاد مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت، این ستاد از شروع عملیات حج تا بامداد امروز، در مجموع بیش از ۲۶ هزار وم ۶۲۱ خدمت پزشکی به زائران حرم نبوی ارائه کرده است.

در مجموع خدمات پرستاری در زمینه‌های عمل جراحی، تزریقات، سرم‌تراپی، پانسمان و بررسی وضعیت فشار خون و قند بیماران به هفت هزار و ۴۴۶ خدمت می‌رسد. دیروز نیز ۴۶۹ خدمت پرستاری ارائه شده است که ۱۹۳ مورد آن خدمت تزریقات است. بر اساس این اطلاعیه ۲ بیمار ایرانی در بیمارستان‌های سعودی و ۲ بیمار هم در مرکز پزشکی در مدینه بستری هستند.

همچنین تاکنون پنج زائر حج تمتع در مدینه منوره و سه زائر هم در مکه مکرمه به دلیل بیماری قلبی و ریوی فوت شدند. یکی از این زائران با موافقت خانواده در مکه مکرمه دفن شد و انتقال پیکر هفت زائر دیگر به کشورمان در حال پیگیری است.

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۹۰ درصد زائران عازم سرزمین وحی شده‌اند.

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر