زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ دختر 7 ساله جلو چشمان خانواده اش

حادثه تصادف در بزرگراه شهید ردانی‌پور اصفهان در شامگاه جمعه سبب جان باختن یک دختر خردسال شد که بنا بر نظر پلیس راهور، تخطی از سرعت مطمئن خودرو دلیل این سانحه بود.
13 خرداد 1402
شناسه : 96968
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96968
462+
بالا
حادثه تصادف در بزرگراه شهید ردانی‌پور اصفهان در شامگاه جمعه سبب جان باختن یک دختر خردسال شد که بنا بر نظر پلیس راهور، تخطی از سرعت مطمئن خودرو دلیل این سانحه بود.

حادثه 24 -  حادثه تصادف در بزرگراه شهید ردانی‌پور اصفهان در شامگاه جمعه سبب جان باختن یک دختر خردسال شد که بنا بر نظر پلیس راهور، تخطی از سرعت مطمئن خودرو دلیل این سانحه بود.

 سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز شنبه از امدادرسانی به این حادثه خبر داد و اظهار داشت: حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب، حادثه تصادف پژو پارس با پراید در بزرگراه شهید ردانی پور به اورژانس اصفهان گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه، افزود: این حادثه پنج مصدوم و یک کشته به همراه داشت.

وی با بیان اینکه یک دختر هفت ساله در این حادثه جان خود را از دست داد، گفت: مصدومان حادثه شامل یک مرد، ۲ زن و ۲ کودک پسر به بیمارستان آیت الله کاشانی اعزام شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان نیز علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی سواری پژو اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه دختر خردسال از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی مولوی افزود: در این حادثه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئن به خودروی پراید برخورد کرد و سپس منحرف شده و به درختان برخورد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت سرعت مطمئن هنگام رانندگی و همچنین بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودرو، تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی پلیس، وضعیت سرنشینان خودروها بویژه کودکان و استفاده آنها از کمربند ایمنی است.

وی با بیان اینکه کودکان زیر ۱۲ سال نباید بر روی صندلی جلوی خودرو بشینند، اضافه کرد: بارها تاکید کرده ایم که رانندگان اجازه خارج شدن کودکان را از پنجره خودرو ندهند زیرا ممکن است سبب حادثه شود.

سرهنگ مولوی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون در سه حادثه رانندگی در بزرگراه های شهید حبیب الهی، شهید چمران و شهید ردانی پور اصفهان سه کودک جان خود را از دست دادند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز پنجشنبه هفته گذشته (۱۱ خرداد) از حادثه تصادف و واژگونی یک خودروی پراید در بزرگراه شهید خرازی و فوت یک زن ۱۸ ساله بر اثر آن خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر