زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه خونین در سیریک/ تصادف پژو و نیسان هفت نفر را به کام مرگ کشاند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از وقوع یک تصادف مرگبار، در شهرستان سیریک، بعد از کلاهی خبر داد.
25 اردیبهشت 1402
شناسه : 96433
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96433
465+
بالا
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از وقوع یک تصادف مرگبار، در شهرستان سیریک، بعد از کلاهی خبر داد.

حادثه 24 -  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از وقوع یک تصادف مرگبار، در شهرستان سیریک، بعد از کلاهی خبر داد.

 دکتر محمود حسین پور صبح امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در تشریح این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه بعداز ظهر گذشته، یک مورد تصادف رخ به رخ، بین  یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو  نیسان که به گفته حاضرین در محل حادثه، فاقد پلاک و حامل مشک سوخت بوده است، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، گزارش شد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس، از پایگاه شهری سیریک و پایگاه جاده ای بمانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت شدت حادثه، ۶ نفر از سرنشینان خودرو پژو، دو خانم حدودا  ۳۲ و ۲۸ ساله و چهار دختر بچه با سن حدودی ۳ تا ۸ ساله، در دم و زمان وقوع حادثه جان خود را از دست دادند.

حسین پور اظهار کرد: دو مصدوم این حادثه، آقای ۳۸ ساله، راننده پژو و یک پسر ۱۳ ساله که در خودرو سایپا بود با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب، منتقل شدند اما به علت شدت جراحات وارده، سرنشین سایبا در بیمارستان فوت کرد و متاسفانه حال راننده پژو نیز، مساعد نیست.

سرهنگ آرش رحیمی رئیس پلیس راه میناب به سیریک گفت: علت این حادثه انحراف به چپ خودروی وانت نیسان بوده است.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر