زمان مطالعه: 1 دقیقه

پاکبان مشهدی کیف ۲ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از سید رضا فانی، پاکبان پاکدست مشهدی که بیش از ۲ میلیارد ریال را به صاحبش بازگردانده بود،قدردانی کرد.
19 اردیبهشت 1402
شناسه : 96314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96314
378+
بالا
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از سید رضا فانی، پاکبان پاکدست مشهدی که بیش از ۲ میلیارد ریال را به صاحبش بازگردانده بود،قدردانی کرد.

حادثه 24 -  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از سید رضا فانی، پاکبان پاکدست مشهدی که بیش از ۲ میلیارد ریال را به صاحبش بازگردانده بود،قدردانی کرد.

علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: سید رضا فانی که در ماه های آخر خدمت در کسوت پاکبانی و در آستانه بازنشستگی است، در اقدامی قابل تحسین، در حین خدمت در خیابان شهید قانع ۲۴ واقع در منطقه ۱۱ شهرداری مشهد، کیفی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال را به صاحبش بازگرداند.

وی ادامه داد: به گفته صاحب کیف که خانمی سالمند است، این کیف محتوی دسته چک، مدارک و مقادیر قابل توجهی طلا و پول نقد بوده است.

نجفی افزود: به پاس قدردانی از این حرکت خداپسندانه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد معاونت محیط زیست و خدمات شهری از پاکبان پاکدست مشهدی تقدیر شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: شهر امام رئوف(ع)، مملو از خادمانی است که چه در لباس پاکبانی و چه در لباس باغبانی علاوه بر تلاش برای پاکیزگی و زیبایی شهر ، با چنین اقدامات تحسین برانگیزی، رسم جوانمردی و پاکدستی را در جامعه ترویج می دهند و تقدیر و معرفی این عزیزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

. صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر