زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت از خانه ها توسط مامور آب قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقی که به عنوان مامور آب وارد اماکن خصوصی می شد و اقدام به سرقت می کرد خبر داد.
12 اردیبهشت 1402
شناسه : 96094
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96094
192+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقی که به عنوان مامور آب وارد اماکن خصوصی می شد و اقدام به سرقت می کرد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقی که به عنوان مامور آب وارد اماکن خصوصی می شد و اقدام به سرقت می کرد خبر داد.

 سرهنگ اسدالله ناکینی ۱۲ اردیبهشت بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر سمنان، اکیپی از عوامل تخصصی کلانتری ۱۱ شهدا به سرپرستی رئیس کلانتری برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی شیوه و شگرد سرقت ها و کنترل مجرمین حرفه ای با استفاده از فنون پلیسی و پایش دوربین های مشرف به محل های سرقت، هویت سارق را شناسایی کردند.

ناکینی با اشاره به دستگیری سارق در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی افزود: سارق از افراد سابقه دار در سرقت لوله های مسی اسپیلت بوده و با ترفند و معرفی خود به عنوان مامور اداره آب وارد ساختمان های مسکونی و سپس اقدام به سرقت های خرد می کرد و در بازجویی های پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی(ساختمان نیمه کاره) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از تشکیل پرنده قضایی و معرفی متهم به دادسرا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه ماموران ادارات برق و گاز و آب به درب منزل قبل از باز نمودن درب از هویت آنها با رویت کارت شناسایی مطمئن شده و سپس هنگام انجام ماموریت این ماموران نظاره گر فعالیت آنها باشید و در صورت مشاهده رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر