زمان مطالعه: 1 دقیقه

خفت گیر خیابان‌های کرج به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق زورگیر که اقدام به سرقت لوازم شخصی شهروندان در خیابان‌های شهر کرج می‌کرد، خبر داد.
11 اردیبهشت 1402
شناسه : 96067
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96067
333+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق زورگیر که اقدام به سرقت لوازم شخصی شهروندان در خیابان‌های شهر کرج می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق زورگیر که اقدام به سرقت لوازم شخصی شهروندان در خیابان‌های شهر کرج می‌کرد، خبر داد.

 سرهنگ پیمان گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت لوازم شخصی شهروندان با شیوه زورگیری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخص ناشناسی با استفاده از یک خودرو سواری با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم شخصی مالباخته کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: بلافاصله اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی سارق آغاز و در مدت زمان کوتاهی متهم شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: سارق در تحقیقات تکمیلی به انجام ۲ فقره سرقت با شیوه زورگیری در سطح شهر کرج اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر