زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زن و شوهر قاچاقچی با محموله تریاک در سمنان

جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۴۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
06 اردیبهشت 1402
شناسه : 95959
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95959
258+
بالا
جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۴۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.

حادثه 24 -  جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۴۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.

 سرهنگ سید علی میر احمدی 6 اردیبهشت ماه به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقداماتی اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی و حرفه ای قاچاق مواد مخدر سرنخ هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر بین شهرهای جنوبی استان کرمان پیدا کردند .

وی افزود: بررسی های پلیس نشان از این داشت متهم قصد دارد در پوشش خانواده و با یک دستگاه پراید همراه با اسکورت یکدستگاه پژو ۴۰۵ ، محموله تریاک را بین دو شهر جنوبی استان کرمان جا به جا کند .

جانشین انتظامی استان با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی های همه جانبه ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، ماموران دو استان در یک عملیات ضربتی و همراه با تعقیب و گریز توانستند خودروی مذکور را در حوالی یکی از شهرهای جنوبی استان کرمان توقیف و زن و شوهری که در خودرو بودند را دستگیر کنند .

میراحمدی از کشف محموله ۴۴ کیلویی تریاک در خودروی پراید خبر داد و گفت: اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه برای شناسایی و دستگیری خودروی پژو ۴۰۵ ادامه دارد .

جانشین انتظامی استان در پایان تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جدید برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند .

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر