زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت چند مامور دولتی در درگیری مسلحانه روستای دانیال متل قو

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از بازداشت چند مامور دولتی در منازعه مسلحانه روستای دانیال متل قو خبر داد.
30 فروردین 1402
شناسه : 95807
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95807
389+
بالا
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از بازداشت چند مامور دولتی در منازعه مسلحانه روستای دانیال متل قو خبر داد.

حادثه 24 -  معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از بازداشت چند مامور دولتی در منازعه مسلحانه روستای دانیال متل قو خبر داد.

روح‌الله سلگی سه‌شنبه شب در جمع اعضای شورای تامین عباس‌آباد با هدف بررسی ماجرای روستای دانیال با بیان اینکه تامین نظر و خواست قاطبه مردم در این واقعه از هر مصلحتی بالاتر است و با تاکید بر رسیدگی قانونی به ابعاد این حادثه تلخ که به قتل 2 روستایی منجر شد، اظهار ‌داشت: ‌چند مامور دولتی دخیل در واقعه در راستای رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه بازداشت شدند.

‏معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری مردم در برابر حاشیه‌سازان و تفرقه‌افکنان افزود: حضور به موقع مسئولان محلی از تداوم درگیری و التهابات ناشی از آن جلوگیری کرد.

‏سلگی با بیان اینکه مسئولان شهرستان و استان با جانبداری از منافع و حقوق مردم منطقه پیگیر ماجرای دانیال هستند، تصریح کرد: در صورت اثبات قصور هر یک از دستگاه‌های اداری بدون تعلل برخورد قانونی صورت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خویشتنداری و حفظ آرامش عمومی در منطقه موجب تسریع در رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه خواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان تابلودار ملت و کشورمان با اغراض سیاسی این ماجرا را پیگیری می‌کنند، اما تامین منافع مردم در اجرای عدالت‌محوری خواست و رویکرد سیاست‌های مسئولان در دولت سیزدهم است.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر