زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل دوست صمیمی بخاطر بازی با اسلحه

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی پس از سه ساعت دستگیر شد.
28 فروردین 1402
شناسه : 95731
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95731
422+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی پس از سه ساعت دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی پس از سه ساعت دستگیر شد.

سرهنگ عباس علی‌یاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

این مقام انتظامی اعلام داشت: در راستای رصد اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر اینکه قاتل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای فاقد پلاک در روستای دهقاید در حال تردد است سریعاً دو اکیپ از مأمورین به محل اعزام، پس از سه ساعت تعقیب و مراقبت و گشت زنی قاتل فراری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر، در بازرسی از خودرو یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب کشف که متهم، در تحقیقات فنی و ارائه مستندات صراحتاً به قتل معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اعلام داشت: قاتل در تحقیقات انجام شده و اعترافات فردی انگیزه خود از این جنایت را یک اتفاق اعلام کرد و اظهار داشته به همراه مقتول در مغازه قهوه فروشی حضور داشته و با اسلحه که در دست داشته بازی و امتحان می‌کرده که تیر شلیک به دوستش برخورد کرده و ناخواسته به قتل رسیده است.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر