زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات جان قاتل قبل از خودسوزی در خیابان

چند روز پیش رهگذران در یکی از خیابان‌های پایتخت شاهد صحنه‌ای هولناک بودند. مردی که به‌نظر می‌رسید از نظر روانی در شرایط مساعدی قرار ندارد، از ماشینش پیاده شد و به سمت صندوق عقب رفت.
27 فروردین 1402
شناسه : 95697
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95697
362+
بالا
چند روز پیش رهگذران در یکی از خیابان‌های پایتخت شاهد صحنه‌ای هولناک بودند. مردی که به‌نظر می‌رسید از نظر روانی در شرایط مساعدی قرار ندارد، از ماشینش پیاده شد و به سمت صندوق عقب رفت.

حادثه 24 -  چند روز پیش رهگذران در یکی از خیابان‌های پایتخت شاهد صحنه‌ای هولناک بودند. مردی که به‌نظر می‌رسید از نظر روانی در شرایط مساعدی قرار ندارد، از ماشینش پیاده شد و به سمت صندوق عقب رفت. او یک گالن بنزین از صندوق عقب ماشینش بیرون کشید و بعد از اینکه مقداری از بنزین را روی ماشین و خودش ریخت، فندک را روشن کرد و در چشم بر هم زدنی، شعله‌ور شد.

مردمی که شاهد این صحنه هولناک بودند در همان ثانیه‌های اول به کمک مرد جوان رفتند و توانستند آتشی را که او را در بر گرفته بود، خاموش کنند. این مرد در ادامه به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه تحت درمان قرار گرفت اما اینکه انگیزه او از خودسوزی چه بود، سؤالی بود که هنوز جوابی برای آن وجود نداشت تا اینکه با ورود کارآگاهان جنایی به ماجرا، اسرار پرونده فاش و معلوم شد مردی که قصد خودسوزی داشته، 9فروردین‌ماه همسرش را به قتل رسانده و در این مدت آنقدر عذاب وجدان داشته که تصمیم گرفته جان خودش را هم بگیرد.

ماجرا از این قرار بود که نهم فروردین امسال زنی در یکی از محله‌های تهران به قتل رسید و با انجام تحقیقات مشخص شد که عامل این جنایت، کسی جز همسر مقتول نیست. وی فراری شده و از همان زمان تحت تعقیب قرار گرفته بود تا اینکه چند روز قبل درحالی‌که قصد داشت به زندگی‌اش پایان بدهد، با کمک مردم از مرگ نجات یافت. او پس از درمان اولیه در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد. وی گفت:در تعطیلات عید به شهرستان سفر کرده بودیم اما به‌دلیل اینکه حال پدر همسرم بد بود به تهران برگشتیم و بعد به همسرم گفتم کاش در شهرستان مانده بودیم. بر سر این موضوع جر و بحثمان شد و من که با چاقو در حال خرد کردن گوجه بودم عصبانی شدم و ضرباتی به همسرم زدم که باعث مرگش شد، اما بعد به‌شدت پشیمان شدم. فرار کردم و در این مدت عذاب وجدان داشتم و می‌خواستم به زندگی‌ام پایان بدهم اما مردم به دادم رسیدند و نتوانستم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر