زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری وحشتناک در عباس‌آباد به قیمت جان 2 نفر تمام شد/ منزل هیأت امنای دفتر موقوفه عام دانیال را به آتش کشیدند

فرمانده انتظامی عباس‌آباد از فوت ۲ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: موضوع از سوی فرمانده انتظامی استان به صورت ویژه در دست بررسی است.
26 فروردین 1402
شناسه : 95674
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95674
587+
بالا
فرمانده انتظامی عباس‌آباد از فوت ۲ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: موضوع از سوی فرمانده انتظامی استان به صورت ویژه در دست بررسی است.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی عباس‌آباد از فوت ۲ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: موضوع از سوی فرمانده انتظامی استان به صورت ویژه در دست بررسی است.

مصطفی بابایی فرمانده انتظامی عباس‌آباد با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیأت امنای دفتر موقوفه عام  دانیال در منطقه سلمانشهر و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از ۶۰ نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله ور و اقدام به تخریب ۴ دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی، افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت ۵ نفر از این افراد شد.

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد از جان باختن دو مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر