زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از بانک آینده

سارقی که چند روز قبل نخستین سرقت بانک در سال 1402 را رقم زده و دست به سرقت مسلحانه از بانک آینده در تهران زده بود، با حضور در بانک صحنه سرقت را بازسازی کرد.
17 فروردین 1402
شناسه : 95473
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95473
365+
بالا
سارقی که چند روز قبل نخستین سرقت بانک در سال 1402 را رقم زده و دست به سرقت مسلحانه از بانک آینده در تهران زده بود، با حضور در بانک صحنه سرقت را بازسازی کرد.

حادثه 24 -  سارقی که چند روز قبل نخستین سرقت بانک در سال 1402 را رقم زده و دست به سرقت مسلحانه از بانک آینده در تهران زده بود، با حضور در بانک صحنه سرقت را بازسازی کرد.

این سرقت مسلحانه روز چهارشنبه نهم فروردین در یکی از شعب بانک آینده در منطقه توانیر پایتخت اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی مسلح به کلت کمری بادی با ورود به بانک اقدام به تیراندازی کرد و با تهدید مبلغ 5 میلیون تومان سرقت کرد و از آنجا گریخت. او اما در مدت کوتاهی در حالی که  قصد خروج از مرز را داشت در فاصله کمی از مرز کشور همسایه‌ از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد و دیروز با حضور در محل سرقت صحنه این دستبرد مسلحانه را بازسازی کرد. یکی از کارمندان بانک درباره این سرقت گفت: چند روز پیش آگهی فروش 2 سکه طلای تمام بهار آزادی را در یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش کالا منتشر کرده بودم که فردی با من تماس گرفت و گفت قصد خرید سکه‌ها را دارد و من هم آدرس محل کارم را به او دادم. او ادامه داد:‌ حدود ساعت۱۲ بود که مردی حدود ۴۵ساله که یک کلاه بر سر داشت وارد بانک شد و خودش را خریدار سکه‌ها معرفی کرد اما من گفتم که از فروش سکه‌ها منصرف شده‌ام و درست در این لحظه او یک کلت کمری از زیر لباسش خارج و چند گلوله شلیک کرد و مقداری پول سرقت کرد و سوار بر موتورسیکلتش فرار کرد. متهم پس از بازسازی صحنه سرقت به بازداشتگاه بازگردانده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر