زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات درگیری خونین اوباش با سلاح شکاری در ساری

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: درگیری مسلحانه اوباش با سلاح شکاری، در خیابان جام جم ساری باعث مجروحیت سه تَن شد.
15 فروردین 1402
شناسه : 95438
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95438
247+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: درگیری مسلحانه اوباش با سلاح شکاری، در خیابان جام جم ساری باعث مجروحیت سه تَن شد.

حادثه 24 -  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: درگیری مسلحانه اوباش با سلاح شکاری، در خیابان جام جم ساری باعث مجروحیت سه تَن شد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو کشی و درگیری مسلحانه توسط یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این ماموریت بلافاصله، ماموران کلانتری ۱۱ ساری برای بررسی موضوع و دستگیری متهم به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ ساداتی گفت: متهم که در این درگیری‌ها ۲ نفر از شهروندان را در پی خصومتی شخصی به ضرب گلوله مجروح کرده بود، در حین دستگیری با ماموران درگیر شد که در اقدامی عملیاتی و با شلیک گلوله از سوی ماموران زمینگیر شد.

وی با اشاره به این که افراد مصدوم این حادثه و فرد متهم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، هشدار داد: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر طریقی آن را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه ماموران پلیس روبرو خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر