زمان مطالعه: 1 دقیقه

ربودن دختر جوان توسط راننده یک خوردو در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به وقوع آدم‌ربایی در آران و بیدگل گفت: با اقدام به موقع پلیس یک متهم پس از اقدامات فنی پلیسی دستگیر شد.
08 اسفند 1401
شناسه : 94950
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94950
350+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به وقوع آدم‌ربایی در آران و بیدگل گفت: با اقدام به موقع پلیس یک متهم پس از اقدامات فنی پلیسی دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به وقوع آدم‌ربایی در آران و بیدگل گفت: با اقدام به موقع پلیس یک متهم پس از اقدامات فنی پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در آران و بیدگل، اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از ربوده شدن یک دختر جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری، پرونده‌ای ویژه در کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل تشکیل و به دلیل حساسیت بالای آن و دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رسیدگی به این پرونده به صورت تخصصی بر عهده کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با پیگیری‌های ویژه و رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارآگاهان در کمترین زمان، خودرو مذکور حین تردد در سطح شهر آران و بیدگل مورد شناسایی و به آن دستور ایست داده شد اما راننده با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست آن‌ها از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل اذعان داشت: کارآگاهان بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و پس از چندین بار اخطار به راننده خودرو نهایتا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که منجر به متوقف شدن خودرو و دستگیری راننده شد.

هاشمی‌زاده با بیان اینکه متهم پس از دستگیری برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی  منتقل شد، گفت: با اقرار صریح متهم به جرم ارتکابی خود، وی با شکایت شاکی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان گفت: پلیس به صورت شبانه‌روز و 24 ساعته در خدمت مردم عزیز بوده و شهروندان می‌توانند تمام اخبار امنیتی و انتظامی را از طریق سامانه تلفنی 110 گزارش کنند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر