زمان مطالعه: 2 دقیقه

باند سرقت مسلحانه در غرب تهران متلاشی شد /۲۲قبضه سلاح کشف شد

رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
30 بهمن 1401
شناسه : 94669
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94669
260+
بالا
رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.

سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از بیست‌و هفتمین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و اولین مرحله طرح برخورد با سارقان و مالخران غرب استان تهران طی سخنانی گفت: در این طرح تاکنون ۵۷۸ فقره حکم قضائی در غرب استان اجرا شده و ۱۷ باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند و یک‌هزار و ۴۸۷ متهم دستگیر شدند، که از این تعداد ۷۰۰ نفر سارق و مالخر بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: همچنین ۱۶۴ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قضائی به مالباختگان تحویل داده می‌شود و علاوه بر آن ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر و قمه که اراذل‌و اوباش استفاده می‌کردند، نیز کشف شد.

وی گفت: کشف ۱۷۴ هزار و ۹۳۳ کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد تومان، ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع آوری دو هزار و ۸۰ نفر قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش شناسایی و دستگیری ۳۴ قاچاقچی عمده از دستاوردهای اجرای این طرح امنیت محله محور بوده است.

رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام یک باند سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: پلیس قصد عملیات دستگیری سارقین حین انجام سرقت را داشت اما با تیراندازی سارقین مواجه شده و تیر به یکی از همکاران پلیس اصابت کرد، اما با گذشت ۴۸ ساعت محل اختفا این باند سه نفره شناسایی و دستگیر شدند و حین انجام دستگیری نیز بازهم اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس داشتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر