زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری 52 کارچاق کن‌ در گلستان+ جزئیات

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دستگیری کارچاق کن و کارشناس متخلف در گلستان افزایش یافته است، گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر در مجموع ۵۲ نفر به دام افتاده‌اند.
23 بهمن 1401
شناسه : 94488
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/94488
215+
بالا
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دستگیری کارچاق کن و کارشناس متخلف در گلستان افزایش یافته است، گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر در مجموع ۵۲ نفر به دام افتاده‌اند.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دستگیری کارچاق کن و کارشناس متخلف در گلستان افزایش یافته است، گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر در مجموع ۵۲ نفر به دام افتاده‌اند.

 حیدر آسیابی صبح امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هوشیاری و رصد دست‌اندرکاران حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان سبب شده است تا عرصه برای فعالیت متخلفان تنگ‌تر شود، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۲ کارچاق‌کن و کارشناس متخلف شناسایی، دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه شب گذشته ۲ نفر کارچاق کن دیگر دستگیر شد، ادامه داد: این کارچاق کن‌ها سر قرار و هنگام دریافت پول دستگیر شدند.

وی در خصوص روش و شگرد تخلف افراد دستگیر شده جدید توصیح داد: این متخلفان خود را از افراد نزدیک به مسئولان قضایی استان معرفی می‌کردند و در پرونده‌های مهم با ادعای اینکه می‌توانند رای پرونده را به نفع یکی از طرفین‌ تغییر دهند، پول نقد، دلار و سکه مطالبه می‌کردند.

آسیابی با بیان اینکه این موضوع توسط مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش شد، خاطرنشان کرد: پس از دریافت پیامک مذکور، بررسی این گزارش با حساسیت ویژه آغاز و پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی دقیق این دو نفر شب گذشته شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان از صدور قرار بازداشت این دو نفر خبر داد و تصریح کرد: افرادی که در دام این کارچاق کن‌ها گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امسال با تلاش دست‌اندرکاران حوزه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رصد لحظه‌ای گزارشات مردمی ارسالی به سامانه مستقیم پیامکی، شناسایی متخلفان، کارچاق کن‌ها و کارشناس متخلف تسهیل شده است، اضافه کرد: شماره همراه ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ رئیس کل دادگستری و ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ حفاظت اطلاعات دادگستری شماره‌های ارتباط پیامکی مستقیم هستند که هم استانی‌ها می‌توانند برای موارد گوناگون و ارائه گزارشات ارتباط برقرار کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر