زمان مطالعه: 1 دقیقه

بی‌احتیاطی راننده خودرو سواری پاکبان شهرداری بندرعباس را به کشتن داد

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود خودروی سواری با پاکبان شهرداری، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
02 بهمن 1401
شناسه : 93963
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93963
284+
بالا
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود خودروی سواری با پاکبان شهرداری، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود خودروی سواری با پاکبان شهرداری، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ مجید صالح پور رییس پلیس راهور هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف مقارن ساعت 03:46 بامداد یوم جاری در آدرس میدان فرودگاه(پایگاه هوایی) بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظراعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان با بیان اینکه علت سانحه در حال بررسی می باشد، گفت: برخی از رانندگان خطرات عدم ‌توجه به جلو حین رانندگی را جدی نگرفته و نه فقط جان خود و سرنشینان بلکه جان دیگران را نیز با خطر جدی مواجه می‌کنند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر