زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ آتشین 3 نفر در تصادف خودروهای سوخت قاچاق ‌در ایرانشهر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از تصادف هولناک ۳ خودروی سوخت‌کش با تریلی در محور ایرانشهر خبر داد.
01 بهمن 1401
شناسه : 93907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93907
326+
بالا
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از تصادف هولناک ۳ خودروی سوخت‌کش با تریلی در محور ایرانشهر خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از تصادف هولناک ۳ خودروی سوخت‌کش با تریلی در محور ایرانشهر خبر داد.

علیرضا ایرندگانی اظهار داشت: ساعت 8:10 صبح امروز گزارش تصادف سه خودروی وانت نیسان سوخت‌کش با یک دستگاه تریلی در محدوده زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به اورژانس اعلام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اینکه حادثه در جاده کمربندی ایرانشهر- بزمان نزدیک سه‌راهی سالار رخ داده، افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند که مشخص شد راننده دو خودروی وانت و راننده تریلی به علت حریق و سوختن کامل خودروها جان باخته‌اند و راننده یکی از وانت‌ها که در پی تصادف از خودرو به بیرون پرت شده بود به شدت مجروح شده و که برای درمان به بیمارستان خاتم‌الانباء ایرانشهر منتقل شده است.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر