زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله سارقان خشن با چاقو و قمه به خانه های لاکچری در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این استان، اعضای باند سارقان به عنف منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.
21 دی 1401
شناسه : 93648
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93648
370+
بالا
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این استان، اعضای باند سارقان به عنف منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.

 حادثه 24 -  رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این استان، اعضای باند سارقان به عنف منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی  روز سه شبه اظهار داشت:  درپی وقوع چندین فقره سرقت به عنف منزل در سطح شهرستان کرج ، بررسی موضوع با اولویت در دستور کار عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد  که سرنشینان ۲ دستگاه خودرو سواری با ورود به منازل مناطق مرفه نشین با تهدید سلاح سرد صاحبخانه ها را وادار به دادن طلاها و وجه نقد منازل خود می کردند و با بستن دست و پای آنها و انتقال آنها به داخل اتاق، بلافاصله متواری می‌شدند.

رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری فنون و روش های پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از اعضای این باند سرقت شده و با یافتن مخفیگاه آنها در شهرستان شهریار، در چند عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان به ۱۸ فقره سرقت منزل در سطح استان البرز اعتراف کردند ضمن آنکه  مشخص شد این افراد  با سرکردگی یکی دیگر از سارقان سابقه دار و خطرناک استان البرز ، در ماه‌های اخیر حین انجام سرقت در شهرستان ساوجبلاغ با ماموران انتظامی درگیری مسلحانه داشته و متواری شده بودند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته از سوی اداره عملیات ویژه، سر گرده باند سارقان نیز در یکی از روستاهای شهر هشتگرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی  با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه در خصوص این باند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اقلام مسروقه از جمله تخت فرش های ابریشمی گران قیمت و شمش مس قیمتی کشف شد.

وی گفت: همه مالباختگان شناسایی و  متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر