زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبردار 100 میلیاردی با سرکیسه کردن 15 نفر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی تحت تعقیب خبر داد که طی 15 فقره کلاهبرداری در استانهای مختلف 100 میلیارد ریال به جیب زده بود.
20 دی 1401
شناسه : 93621
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93621
300+
بالا
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی تحت تعقیب خبر داد که طی 15 فقره کلاهبرداری در استانهای مختلف 100 میلیارد ریال به جیب زده بود.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی تحت تعقیب خبر داد که طی 15 فقره کلاهبرداری در استانهای مختلف 100 میلیارد ریال به جیب زده بود.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی استان در خصوص صدور حکم جلب و دستگیری یک محکوم متواری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم تحت تعقیب مرتکب 15 فقره کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال از افراد مختلف در شهرهای کرمانشاه، تهران، کاشان، گلپایگان و... شده است.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع مراقبت‌های شبانه روزی آغاز شد تا اینکه سرانجام فرد کلاهبردار در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

جاویدان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی در شهرهای مختلف کشور، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو آزرا نیز توقیف شد.

وی از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با افراد کلاهبردار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر