زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف محموله قاچاق مار و عقرب در نظرآباد

مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: طی بازرسی از یک واحد تولیدی در شهرستان نظراباد بیش از 50حلقه مار و 20 قطعه عقرب کشف و ضبط شد.
13 دی 1401
شناسه : 93418
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93418
439+
بالا
مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: طی بازرسی از یک واحد تولیدی در شهرستان نظراباد بیش از 50حلقه مار و 20 قطعه عقرب کشف و ضبط شد.

حادثه 24 -  مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: طی بازرسی از یک واحد تولیدی در شهرستان نظراباد بیش از 50حلقه مار و 20 قطعه عقرب کشف و ضبط شد.

مجید درگی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز، گفت: با رصد اطلاعاتی یگان حفاظت استان و شهرستان نظرآباد صبح روز دوشنبه ۱۲دیماه با حکم مقام قضایی و همراهی نیروی انتظامی با بازرسی از یک واحد تولیدی در شهرستان نظراباد بیش از ۵۰حلقه مار و ۲۰ قطعه عقرب کشف و ضبط شد.

 درگی افزود: این حجم از حیات وحش به صورت غیر قانونی از نقاط مختلف کشور زنده گیری و به نظرآباد انتقال پیدا کرده بود که با رصد اطلاعاتی در اقدامی به موقع کشف و متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست اظهار کرد: طبق قانون شکار وصید خرید، فروش، حمل و نگهداری حیات وحش بدون اخذ مجوزهای زیست محیطی جرم محسوب می‌شود و طبق قوانین مجرمین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: پایش مناطق با دقت توسط یگان حفاظت محیط زیست در حال انجام میباشد و در همین راستا از شهروندان درخواست میشود تخلفات محیط زیستی را در صورت مشاهده با اداره محیط زیست شهرستان یا تلفن۱۵۴۰ درمیان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر