زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارق 21 ساله هنگام خالی کردن خانه ای در پاسداران

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله پاسداران خبر داد و گفت: سارق حین سرقت در محل دستگیر شد.
30 آذر 1401
شناسه : 93026
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93026
251+
بالا
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله پاسداران خبر داد و گفت: سارق حین سرقت در محل دستگیر شد.

حادثه 24 -  سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله پاسداران خبر داد و گفت: سارق حین سرقت در محل دستگیر شد.

سرهنگ اردشیر نادری گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در منزلی در محله پاسداران تهران سریعا عملیات کلانتری جهت بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل، طرح مهار سارق را عملیاتی و متهم که با مشاهده ماموران از دیوار ساختمان به داخل کوچه پریده و متواری شد را در یک تعقیب و گریز دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: از سارق ۲۱ ساله، نزدیک به صد مورد ابزار آلات مخصوص سرقت و تعدادی لوازم سرقتی که از منزل سرقت کرده بودند از جمله سرویس طلا، اشیاء قیمتی و ... کشف شد.

 سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اعتراف و اظهار کرد با اطمینان از خالی بودن منزل و عدم حضور صاحب خانه در محل سرقت را انجام داده است.

 سرهنگ نادری با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد خاطر نشان کرد: در این رابطه مال باخته شناسایی و متهم برای طی مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر