زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد + تصاویر

شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر عوامل منافقین به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله کردند.
25 آذر 1401
شناسه : 92866
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92866
320+
بالا
شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر عوامل منافقین به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله کردند.

حادثه 24 -  شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر عوامل منافقین به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله کردند.

شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر و مزدوران منافقین با کوکتل مولوتوف به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله ور شده و ضمن آتش زدن پارچه‌ها و کتیبه های مجلس عزای حضرت زهرا(س) خساراتی به مسجد زدند  که در این رابطه یک  منبع آگاه در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ساعت  1:30 دقیقه بامداد  طی تماس تلفنی با 110 مبنی بر آتش سوزی مسجد امام هادی (ع) واقع در فاز یک کیو ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروی انتظامی و ماموران آتش نشانی  آتش سوزی بلافاصله مهار شد.

این منبع آگاه عنوان کرد: در حادثه آتش‌سوزی مسجد امام هادی (ع) فرد یا افراد ناشناس با شکستن شیشه مسجد و پرتاب مواد آتش‌زا به داخل مسجد سبب آتش سوزی پرده حائل نمازگزارن زن و مرد، دو تخته فرش کناره  مسجد و همچنین  پارچه‌ها و کتیبه‌های مربوط به عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه شده است.

یکی از بچه های مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد نیزدر این رابطه در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: شب گذشته  توسط  فرد یا افراد ناشناس ازطریق شکستن شیشه پنجره مسجد واقع در پارک کنار مسجد  با پرتاب کوکتول مولوتف منجر به آتش سوزی  پرچم‌ها و کتیبه‌های عزاداری حضرت  فاطمه زهرا (س) مسجد می‌شود.

وی افزود:  با حضور  به موقع نیروی آتش نشانی و اهالی محل آتش مهار  شد ولی متاسفانه سیستم صوتی، فرش  و همچنین کتیبه‌های مربوط به عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه در این آتش سوزی از بین رفتند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر