زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف خورجین‌های پر از حشیش و تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و تریاک در بازرسی از خورجین ۲ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
23 آذر 1401
شناسه : 92830
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92830
201+
بالا
فرمانده انتظامی داراب از کشف ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و تریاک در بازرسی از خورجین ۲ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی داراب از کشف ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و تریاک در بازرسی از خورجین ۲ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی داراب حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

 وی افزود: راکبان بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا، یکی از راکبان خورجین موتورسیکلت را رها و ماموران موفق شدند دیگر موتورسیکلت را توقیف و راکب را نیز دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه تلاش برای دستگیری راکب متواری با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: در بازرسی از خورجین رها شده و همچنین موتورسیکلت توقیفی ۴۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

 سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر