زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات نوجوان قشمی از مرگ در حادثه واژگونی خودرو

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با اعلام این خبر گفت: حادثه واژگونی خودرو در یکی از مناطق گردشگری منجر به صدمات شدید در ناحیه قفسه ی سینه و شکم به یکی از سرنشینان شد.
21 آذر 1401
شناسه : 92746
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92746
313+
بالا
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با اعلام این خبر گفت: حادثه واژگونی خودرو در یکی از مناطق گردشگری منجر به صدمات شدید در ناحیه قفسه ی سینه و شکم به یکی از سرنشینان شد.

حادثه 24 -  رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با اعلام این خبر گفت: حادثه واژگونی خودرو در یکی از مناطق گردشگری منجر به صدمات شدید در ناحیه قفسه ی سینه و شکم به یکی از سرنشینان شد.

دکتر مجتبی اسمعیلی افزود: این نوجوان ۱۶ ساله پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انتقال یافت.

 وی اظهار کرد: پس از مشاهده صدمات شدید وارده و تصویربرداری صورت گرفته، خونریزی در ناحیه شکم، شکستگی دو طرف در قفسه سینه، آسیب دیدگی عضو های طحال و کبد محرز بوده و به صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم خاطرنشان کرد: با توجه به شدت صدمات و جراحات وارد شده، عمل برداشتن طحال و ترمیم کبد و شکستگی قفسه ی سینه با موفقیت صورت پذیرفت.

اسمعیلی بیان کرد: بیمار ۹ روز در وضعیت اینتوبه و تحت نظر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) قرار داشت که پس انجام اقدامات ویژه درمانی و پایدار شدن وضعیت هوشیاری، به بخش جراحی منتقل شد.

 وی ضمن قدردانی از تمامی پرسنل که باعث نجات جان این نوجوان شدند، گفت: بیمار پس از حدود ۲۷ روز بستری در بخش های این مرکز درمانی با حال عمومی رضایت‌بخش از بیمارستان ترخیص شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر