زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعقیب و گریز پلیس با سارق خودرو در جنوب تهران

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از شناسایی یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۳ دستگاه خودروی سرقتی تحویل مال باختگان شد.
10 آبان 1401
شناسه : 91451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91451
227+
بالا
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از شناسایی یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۳ دستگاه خودروی سرقتی تحویل مال باختگان شد.

حادثه 24 -  فرماندهی انتظامی شهرستان ری از شناسایی یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۳ دستگاه خودروی سرقتی تحویل مال باختگان شد.

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» گفت: گشت انتظامی کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک و در استعلام انجام شده مشخص شد خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با بیان اینکه پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز خودروی مسروقه متوقف و راننده آن دستگیر شد افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودرو اعتراف کرد.

فرمانده شهرستان ری در ادامه بیان داشت: کشف سایر جرائم احتمالی هدف ماموران قرار گرفتند و با هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت خودرو‌ها همچنین ۴ فقره سرقت دیگر معترف و با جانمایی محل‌های سرقت و استعلام‌های انجام شده، مالکان اصلی این خودرو‌ها شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان افزود: کشف جزئیات پرونده و مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر