زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف 2 جسد بعد از 3 روز در سد «شیان» اسلام‌آباد غرب

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، از پیدا شدن هر دو جسد مفقودشده سد شیان شهرستان اسلام آبادغرب بعد از سه روز خبر داد.
09 آبان 1401
شناسه : 91431
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/91431
669+
بالا
رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، از پیدا شدن هر دو جسد مفقودشده سد شیان شهرستان اسلام آبادغرب بعد از سه روز خبر داد.

حادثه 24 -  رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، از پیدا شدن هر دو جسد مفقودشده سد شیان شهرستان اسلام آبادغرب بعد از سه روز خبر داد.

فرهاد فرهودی، رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته و با اعلام به سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه در خصوص غرق ۲ نفر در دریاچه پشت سد شیان، ۲ اکیپ امداد و نجات از مجموعه آتش‌نشانی کرمانشاه به محل اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات جستجو برای یافتن این ۲ فرد غرق شده از صبح روز گذشته یکشنبه، هشتم آبان آغاز شده است، افزود: یکی از افراد غرق شده حوالی ظهر امروز، نهم آبان‌ماه و دیگری دقایقی پیش با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای مردمی پیدا شد.

 گفتنی است، غروب روز جمعه (ششم آبان) دو مرد با هویت «فردین شهربانو محمدی» ۳۷ ساله و «بهروز ابراهیمیان» ۴۵ ساله از اهالی میان دربند کرمانشاه، بدون توجه به تذکرات نگهبان به دلیل نامناسب بودن زمان ورود به مجموعه، با قایق پدالی وارد دریاچه سد شیان اسلام‌آباد غرب شده و پس از آن بنا به دلایل نامعلومی ناپدید می‌شوند که با اعلام نگهبان سد عملیات جست‌وجو از همان روز شروع می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر