زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای فوت دانش‌آموز دختر در اردبیل چه بود؟

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.
23 مهر 1401
شناسه : 90926
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90926
522+
بالا
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

حادثه 24 -  مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

به نقل از استانداری اردبیل علی محبوبی‌پور، مدیرکل امور امنیتی وانتظامی استانداری اردبیل، ۲3 مهرماه در جمع خبرنگاران اردبیلی، ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

وی افزود: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی پور با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

محبوبی‌پور گفت: متاسفانه شائبه‌ها و جوسازی رسانه‌های معاند سبب ایجاد برخی شایعات در تجمعات اخیر شده که برخی با دامن زدن به این مسائل درصدد ایجاد آشوب و ناامنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در امنیت و آرامش حاضران در تجمعات ایجاد نشده است، گفت: اتفاقا آرامش حاکم در استان سبب شده تا عصبانیت و خشم معاندان نظام مضاعف شود.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر